Descopera-ti calitatile de lider! Aplica ce ai descoperit!

Impreuna vom forma o echipa competitiva care va castiga Invatand sa promoveze produse online!

Avem la dispozitie zeci de mii de produse din care castigam comision!

Ai aici cateva exemple!

Ai fost recomandat(a) de: ,

E-mail:

Profita de aceasta recomandare, numai prin intermediul ei te poti inregistra si sa beneficiezi de toate avantajele aplicarii calitatilor tale!

Inregistrarea ca si Colaborator iti ofera oportunitatea de a castiga si invata alaturi de noi!
Vei beneficia gratuit de toate optiunile si serviciile oferite pentru a castiga.

In momentul completarii formularului de inregistrare devii beneficiarul serviciilor SBA Total conform unui contract de colaborare.

Dupa completare vei primi pe adresa de E-mail utilizata, numele de utilizator si parola cu care te poti conecta in contul tau.

Completeaza acum formularul de inregistrare

SBA Total iti ofera tot ce ai nevoie pentru a descoperi calitatile tale de lider si a le folosi!

De ce? Pentru ca alaturi de lideri toata lumea castiga!

“Nu te duce acolo unde te duce calea. Du-te in schimb acolo unde nu este nici o poteca si lasa o urma.”

Liderul  este conducǎtorul unui grup . Liderul este un om de încredere, stǎruitor și inventiv. 
Un lider de echipa trebuie sa stie sa creeze un mediu bazat pe incredere si comunicare deschisa. El trebuie sa stie cum sa motiveze si sa inspire membrii echipei. Liderul trebuie sa stie cum sa ofere sugestii clare membrilor echipei despre cum sa isi imbunatateasca activitatea.

El isi asuma riscuri si indrazneste sa ceara mai mult decat toti ceilalti, el stabileste directia de urmat.

De prea multe ori oamenii gandesc in termeni marunti. Le este teama sa riste. Lideriul nu. El gandeste pe termen lung si scruteaza orizontul.

Apoi, el are capacitatea de a comunica si realiza aceasta viziune, puterea de a influenta persoanele din jurul sau sa il urmeze.

“Uita-te peste umar din cand in cand ca sa te asiguri ca te urmeaza cineva!” – spune legea lui Gilmore.

Liderii sunt aceia care dau tonul, ei creaza atmosfera in care succesul devine mai usor de obtinut. Asa cum este ATITUDINEA conducatorului, asa va fi atitudinea celor cu care lucreaza.

Cei care ii urmeaza pe lideri nu pot ajunge decat pana acolo unde liderul ajunge. Serviciul reciproc este o conditie esentiala ce sta la baza progresului. Si in leadership este nevoie de acest serviciu reciproc. Un lider, oricat de bun ar fi el, fara ajutorul si sustinerea din partea echipei sau din partea “ierarhiilor superioare” nu poate sa-si atinga scopurile spre beneficiul tuturor.

Ca sa fii ajutat, trebuie sa ajuti la randul tau pe altii.

Daca managerii sunt inclinati sa se bazeze pe sisteme si comenzi, liderii se bazeaza pe oameni. Pentru a asigura succesul, liderii identifica potentialul fiecaruia si il cultiva. El devine mentorul celor din echipa sa. Precum Michelangelo a spus despre David ca rolul sau a fost doar sa descopere sculptura care salasuia in blocul de marmura, asa si liderul stie sa descopere un viitor lider.

“Mai important decat abilitatea este abilitatea de a recunoaste abilitatea…”, ne spune teza unuia dintre cei mai importanti autori in teoriile leadershipului, Noel M. Tichy.

Firmele de succes se deosebesc prin aceea ca dispun de lideri buni care, la randul lor, sunt capabili sa formeze noi lideri pentru toate nivelele ierarhice ale firmei. Prin urmare, testul final pentru un lider.consta in aptitudinea lui de a pregati alti lideri.

“Încearcă să nu fii un om de succes, ci un om de valoare! “ – Albert Einstein

Un lider se va folosi de resursele emotionale si spirituale ale organizatiei. Va arata oamenilor cum au contribuit la atingerea scopurilor, ii va ajuta sa fie mandri si sa obtina satisfactie din munca lor.

Abilitatea de lider are trei atribute care sunt eficiente in incercarea de a dezvolta oamenii. Fiecare dintre aceste atributii este de baza si nu pot determina singure crearea unei singure indemanari de lider. Dar fiecare in parte contribuie la dezvoltarea unui lider pentru a se ridica de la competent la excelent. Aceste atribute sunt: presupunerea, atitudinea si atentia. 

Presupunerile

Acestea sunt opinii care subliniaza ca un fapt este adevarat. Un lider va face presupuneri despre o persoana pentru a afla modul in care acesta trebuie tratat. Iata cateva presupuneri care va stimula calitatile pozitive ale unui lider: 

toata lumea vrea sa se simta folositoare; 

toata lumea doreste sa se simta importanta; 

toata lumea are nevoie si raspunde la incurajari. 

Incurajarea vine prin recunoastere. Prin asta un lider va recunoaste realizarile cuiva, in organizatie si public. Ganditi-va la urmatoarea definitie: Conducerea este influenta, iar responsabilitatea unui lider este dezvoltarea calitatilor unui om. Cum ii influentam pe altii, cum ii motivam si dezvoltam? Prin incurajare si incredere in ei.

Oamenii cred in lideri inainte de a crede in abilitatile lor de conducere. Oamenilor nu prea le pasa de cat de multe stii pana cand nu afla cat de mult iti pasa. 

Multi oameni nu stiu cum sa aiba succes 

Multi oameni cred ca succesul inseamna noroc. Dar este mai degraba rezultatul planificarii. Cei mai multi oameni cred ca succesul este instantaneu dar, de fapt, este doar un proces. Este un voiaj de crestere si dezvoltare. Cei mai multi oameni cred ca succesul este reprezentat de evitarea esecurilor. Dar nu este adevarat. Succesul inseamna sa inveti din greseli. Fiecare esec este o oportunitate de a o lua de la capat, cu mai multa chibzuinta. Si succesul este contagios. Cand oamenii isi vor da seama ca o persoana care le este lider ii poate ajuta sa aiba suces, se vor vinde acestuia. 

Multi oameni sunt motivati natural 

Observand oamenii, chiar incepand cu copiii de doi ani, veti realiza ca incep orice 

aventura cu dorinta de a participa, dar undeva pe parcurs le dispare motivatia si trebuie re-stimulati. 

Atitudinea

In fiecare zi ne alegem cate o atitudine. Este un numar uimitor de adulti care nu isi pot asuma responsabilitatea pentru atitudinile lor. Cand sunt nervosi, s-au trezit cu fata la cearsaf. Daca mariajul li se destrama, s-au casatorit cu persoana nepotrivita. Daca altcineva primeste o promotie, au fost in locul nepotrivit la timpul nepotrivit. Intotdeauna dau vina pe altceva sau altcineva pentru problemele lor. Cea mai mare zi din viata unei persoane este aceea in care isi asuma responsabilitatea totala pentru atitudinile ei! 

Cand v-ati verificat ultima data atitudinea? Atitudinea unui lider se transmite adeptilor mult mai repede decat actiunile acestuia. Nu putem alege cat de mult vom trai, dar putem decide ce vom face in acei ani. Nu putem controla frumusetea fetei, dar putem controla expresiile pe care le arata aceasta. Nu putem controla momentele dificile ale vietii, dar putem alege sa facem viata mai putin grea. Nu putem controla atitudinea negativa a lumii, dar o putem controla pe a noastra. Prea des alegem sa controlam lucruri care nu pot fi controlate. Prea rar alegem sa controlam ceea ce putem controla: atitudinea noastra. 

Atentia

Al treilea atribut al unui lider este atentia. Poate ca intr-o lume mai buna ar fi ascultarea. Dar ascultarea este o arta pierduta care trebuie sa fie re-descoperita si perpetuata. O buna definitie a ascultarii ar fi “atentie cu dorinta de a intelege cealalta persoana”. Iar uitandu-ne la aceasta definitie in lumina unei societati high-tech in jurul careia ne intrecem ne poate ajuta sa intelegem ca acest concept este invechit. 

Ascultarea adevarata este un act de comunicare: “Acum sunt aici pentru tine. Vreau sa aud si sa inteleg ce ai de spus”. A asculta inseamna a-i permite celuilalt sa stabileasca cursul discutiei. Iar in cele din urma, ascultarea este un mod de a ajuta o persoana sa se inteleaga pe sine mai bine. 

Abilitatea de a fi lider se obtine atunci cand incepi sa faci presupuneri pozitive despre oameni, sa alegi care va fi atitudinea ta si, cel mai important lucru, sa decizi ca trebuie sa asculti si sa intelegi.

Castiguri

Valoare totala recomandare = valoarea comisionului pentru produs + valoare alta campanie activa

Nivelul 1 : (Recomandare directa) 50% din valoarea campaniei declarata de SBA Total

Nivelul 2 : (Recomandare indirecta)10% din valoarea recomandarii directe la campania declarata de SBA Total

Nivelul 3 : (Recomandare indirecta) 20% din valoarea recomandarii directe la campania declarata de SBA Total

Nivelul 4 : (Recomandare indirecta) 30% din valoarea recomandarii directe la campania declarata de SBA Total

Nivelul 5 : (Recomandare indirecta) 40% din valoarea recomandarii directe la campania declarata de SBA Total

One Comment